تعلم الكلام بالانجليزية العادية الحقيقية عن مقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين, في هذا الفيديو من موقع يوتوب سوف تتعلم كيف تتكلم وتناقش مواضيع في اللغة الانجليزية عن مقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين, ولقد استعملت هنا الانجليزية العادية التي يتحدث بها في أمريكا وبريطانيا في الشارع بين الناس الأمريكيين العاديين. سوف يساعدك هذا الكورس المسموع على تعلم اللغة الانجليزية الحقيقية والتحدث عن مقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين بسرعة وبساطة دون صعوبات ومشاكل, كما ستتعلم مصطلحات مقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين وكلمات مختلفة. تعلم نطق الكلمات الانجليزية التي تتعلق بمقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين مع الصور وتحميل كتب تعليم مهارات الحوار والنقاش عن مقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين باللغة الانجليزية. مجموعة من كلمات وجمل الانجليزية الشائعة والتي تستخدم في التحدث عن مقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين. داونلود وتحميل بودكاست باللغة الانجليزية لمحادثات وحوارات وديالوج عن مقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين بالانجليزية البسيطة والبطئية.
Learning is acquiring new, or modifying existing, knowledge, behaviors, skills, values, or preferences and may involve synthesizing different types of information. The ability to learn is possessed by humans, animals and some machines. Progress over time tends to follow learning curves. Learning is not compulsory, it is contextual. It does not happen all at once, but builds upon and is shaped by what we already know. To that end, learning may be viewed as a process,rather than a collection of factual and procedural knowledge.
Human learning may occur as part of education, personal development, schooling, or training. It may be goal-oriented and may be aided by motivation. The study of how learning occurs is part of neuropsychology, educational psychology, learning theory, and pedagogy. Learning may occur as a result of habituation or classical conditioning, seen in many animal species, or as a result of more complex activities such as play, seen only in relatively intelligent animals.[1][2] Learning may occur consciously or without conscious awareness. There is evidence for human behavioral learning prenatally, in which habituation has been observed as early as 32 weeks into gestation, indicating that the central nervous system is sufficiently developed and primed for learning and memory to occur very early on in development.[3]
Play has been approached by several theorists as the first form of learning. Children play, experiment with the world, learn the rules, and learn to interact. Vygotsky agrees that play is pivotal for children's development, since they make meaning of their environment through play. The context of conversation based on moral reasoning offers some proper observations on the responsibilities of parents. [4]
0 Komentar untuk "محادثة باللغة الانجليزية الحقيقية السريعة عن مقارنة بين تعلم اللغة بالاذن والعين لتعلم الكلام"